Solutii de suport pentru siguranta si continuitate
Servicii Complete de Service in Garantie & Post Garantie
Centru autorizat de Service garantie si post garantie pentru toate brand-urile comercializate: HP, IBM, LENOVO, MBL
Având o echipă de tehnicieni și ingineri IT certificati, Centrul de Service efectuează reparații garantie si post garanție pentru o gamă largă de echipamente IT:
• Desktop-uri
• Laptop-uri
• Tablete
• Statii grafice
• Servere
• Echipamente de stocare
• Echipamente All in one
• Imprimante si multifunctionale
• Scannere
• Elemente active de retea
Timpul de reparatie poate varia, in functie de defect si de disponibilitatea pieselor care trebuie inlocuite.
Instalare si configurare hardware/software
Instalare & configurare
Operatiunile de instalare si configurare a componentelor hardware si a aplicatiilor software influenteaza, prin calitatea lor, posibilitatea utilizarii eficiente a echipamentelor IT de catre client.
Instalare & configurare componente
Fie ca e vorba de asamblarea completa a unui calculator (desktop sau laptop), sau doar de anumite componente, posedam cunostintele necesare, experienta specifica si dotarea tehnica corespunzatoare. Prin verificarea compatibilitatii componentelor, cunoasterea si respectarea parametrilor dati de producator, a specificitatilor si particularitatilor anumitor componente, categorii, modele sau branduri, maximizam eficienta cu care se desfasoara operatiunea de instalare/dezinstalare/configurare.
Instalare & configurare sistem operare
Sistemul de operare are rolul de a gestiona functionarea componentelor hardware, de a coordona si controla executia programelor si de a permite comunicarea utilizatorului cu sistemul de calcul. In functie de nevoile clientului si configuratia hardware a sistemului se alege sistemul de operare optim. Dupa instalare, configurarea sistemului de operare mareste semnificativ eficienta utilizarii.
Instalare & configurare drivere
Majoritatea componentelor dintr-un sistem, cu precadere cele cu modificari semnificative vendor-specific sau model-specific, au nevoie de drivere pentru a face posibila comunicarea cu sistemul de operare (implicit si cu alte componente hardware, software, si nu in ultimul rand cu utilizatorul – prin interfete specifice). De multe ori, exista o ordine bine definita a instalarii driverelor, sau necesitatea unor configurari aditionale.
Instalare & configurare aplicatii
Programele utilitare si cele auxiliare sunt instalate dupa nevoie sau cerere explicita, cu eventuale recomandari.
Toate aceste operatiuni de instalare pot fi facute una in continuarea celeilalte sau individual, in functie de necesitate.
Mentenanta si support hardware/ software
Mentenanta hardware – presupune intretinerea periodica a echipamentelor, diagnosticarea eventualelor probleme hardware, inlocuirea componentelor defecte si efectuare de upgrade-uri la cerere.
Mentenanta software – presupune verificarea functionarii corespunzatoare a sistemelor de operare (Windows, Linux) si a aplicatiilor instalate precum si controlul si configurarea serviciilor necesare fiecarei statii de lucru, optimizarea periodica, devirusarea si backupul datelor daca este nevoie.
Intretinerea unui calculator consta dintr-un set de verificari si interventii (atat asupra hardware-ului, cat si asupra software-ului), si este necesar sa fie efectuata periodic, ca orice revizie tehnica.
Administrare retele
Specialistii nostri proiecteaza reteaua adaptata necesitatilor clientilor, oferind totodata suport pentru administrarea retelelor si a elementelor componente (servere, echipamente de stocare, elemente active de retea).
Administrare Servere – presupune administrarea serverelor Windows, Linux si configurarea/ intretinerea serviciilor rulate.
Administrare echipamente retea – presupune configurarea echipamentelor de retea, administrarea atat pentru retelele cu fir cat si fara fir (Wireless).
Help Desk
Specialistii nostri asigura servicii de asistenta tehnica si profesionala, care vor reda starea de functionare a echipamentelor IT in cel mai scurt timp posibil.
Printre beneficiile serviciilor Help-Desk se numara:
– Interfata eficienta intre client si echipa de interventie;
– Monitorizarea stricta a Acordului privind Nivelul de Servicii (SLA);
– Asistenta online si servicii de interventie (restaurarea serviciului in caz de urgenta, asistenta si indrumare tehnica, asistenta operationala, documentatie tehnica);
– Punct de contact unic;
– Servicii gestionate;
– Interactiune in timp real;
– Flexibilitatea sistemului;
– Baza de cunostinte;
– Adaptabilitate la nevoile clientilor.
Asistenta tehnica este furnizata de luni pana vineri, de la 9:30 am la 6 pm (EET).
Outsourcing – leasing de personal IT
Externalizare de servicii informatice
Externalizarea IT (IT outsourcing) este un pachet de servicii integrate, bazat pe consultanta, asistenta & mentenanta periodica, service IT – care elimina necesitatea mentinerii unui departament informatic de catre client. Serviciile de baza pentru externalizare IT cuprind garantii contractuale, monitorizarea interventiilor si rapoarte periodice automate sau specializate la cerere.
Serviciile premium includ garantarea timpului de interventie, si prezenta permanenta sau semipermanenta la sediul clientului.
Rezultatele directe sunt:
• eficientizarea procesului de exploatare a resurselor informatice – prin simplificarea structurii ierarhice/operationale
• reducerea costurilor aferente disponibilitatii permanente suportului informatic specializat
• accesul rapid la know-how-ul si reteaua de relatii a unei intregi echipe experimentate si dedicate
Performante Crescute
Aveti disponibilitate neîntreruptă a infrastructurii IT. Monitorizăm și intervenim proactiv pentru protejarea datelor și evitarea incidentelor
Costuri Optimizate
Infrastructura dimensionată corect, resurse alocate optim. Contract de externalizare cu tarif lunar fix care elimină costurile suplimentare.
Relocare infrastructura
Serviciile de relocare infrastructura IT si mutare echipamente IT includ:
– Relocare fizică a tuturor stațiilor de lucru de calculatoare, servere și infrastructură de rețea.
– Relocare a tuturor echipamentelor de telecomunicații: linii telefonice, POTS, DID-uri, servicii de telefonie sisteme de telefon / poștă vocală, etc
– Instalare echipamente si cablare structurata
– LAN și Voce
– Cabluri: cat3, Cat5e, Cat6.
Relocarea echipamentelor sau mutarea echipamentelor IT si a infrastructurii IT se poate desfasura in afara orelor de program sau in weekend, astfel incat prin relocarea infrastructurii IT, mutarea echipamentelor IT nu va avea nici un impact negativ asupra activitatii dvs.
Cablare structurata curenti slabi
Cablarea structurata reprezinta baza pe care este construita intreaga retea de calculatoare si telefonie a unei companii.
O cablare structurata bine construita determina un grad scazut de probleme in cadrul retelei de calculatoare, cu o fiabilitate superioara solutiilor de retele wireless.
Inginerii nostrii va pot proiecta si configura o retea cat mai eficienta in functie de necesarul viitor de calculatoare si telefoane al companiei dvs.
Consultanta software si hardware
Servicii de consultanta IT
Pornind de la nevoile specifice ale fiecarui client, specialistii nostri ofera Consultanta si Solutii IT pentru:
• realizarea proiectului de arhitectura a sistemului informatic;
• achizitiile componentelor software si hardware;
• configurarea echipamentelor informatice;
• solutii antivirus si conectarea la Internet;
• securizare retea;
• prevenirea pierderii datelor de pe statiile de lucru (realizare de back-up);
De ce este indicat sa apelati la consultanta IT?
• avem experienta, expertiza si timpul pe care angajatii companiei nu il au;
• avem flexibilitate, lucram chiar si in weekend-uri pentru a ne indeplini bine sarcinile;
• va oferim un punct de vedere calificat si obiectiv;
• suntem eficienti: aducem experienta problemelor similare si aceasta reduce/minimizeaza timpul de implementare a solutiilor
Date de Contact Centrul de Service IT
Dispecerat
Adrese Email
Pentru sesizari:
dispecer@computerland.ro
Pentru proiecte si probleme complexe:
service@computerland.ro
Telefoane dedicate pe tipuri de echipamente
Certificari Tehnicieni Service IT
CompTIA
· Server+ Certified Professional
· A+ Certified Professional
HP
· ProLiant ML/DL Servers
· ProLiant Storage Server Workgroup Products
· Commercial Desktops, Workstations and Notebooks
· LaserJet Solutions
· HP Service Sales (HP Care Pack Services)
IBM
· IBM System p Technical Sales Support
· Power Systems Technical Support for AIX and Linux
· IBM System x Servers Low End and High End
· IBM Certified System Expert Blade Center Technical Support
Lenovo
· Lenovo ThinkServer System Service
· Lenovo Notebooks, Tablet, Desktops & Workstation
Parteneriate de Incredere
In baza parteneriatelor cu cei mai mari producatori mondiali, ComputerLand Romania s-a pozitionat in mod unic pe piata romaneasca, avand cea mai semnificativa structura multivendor.